Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiana klimy manualnej na auto w Megane II?


Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest możliwe przerobić manualną klimę w megane II na wersję automatyczną?

Czy oprócz panelu sterującego są jakieś inne duże różnice? Bo sam panel można dostać na allegro za 150 zł?

W klimach jestem laikiem (wiem jak to działa ale na szczegółach się nie znam :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Inny komp sterujący, albo inny program. Czujniki temperatury w lusterku wewnętrznym, zewnętrznym, nasłonecznienia w desce rozdzielczej, itd itd. Schematy elektryczne są na ftp renault.digi.pl user i hasło renault

 

Zresztą wcale nie jest to takie super. Wciskam auto, temp 17 C na zewnątrz, chce żeby mi wiało temp z zewnątrz a ten pacan mi włącza klimę. To muszę wyłączyć klimę i wtedy komp reguluje nawiewem. A tak to jak bym miał pokrętło ustawione na zimno jak by było mi za ciepło to bym albo otworzył okno albo nacisnął klimę i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie tam zadowala w 99% :-) reguluje temp miedzy 19 a 23'C (w zaleznosci jak jest wychlodzone autko albo ja zziebniety, standardowo jezdze na 19.5-20.5'C i jest cacy :mrgreen:

 

w lecie mam kolo 17-18 i to jest w sam raz. :-)

 

a jesli chodzi o zamiane manual na auto... przedewszystkim klimatronik steruje nawiewami elektrycznie, w manualu masz linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za info. Jak w grę wchodzą przeróbki mechaniczne to sobie odpuszczam :mrgreen:

 

Zostaję przy moim patencie - termometr z dodatkowym pomiarem zewnętrznym który włożony jest do kanału nadmuchowego i pokazuje temperaturę wdmuchiwanego powietrza.