Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1,6 97 r - gaz ??


Maximus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam samochód jak tytule zastanawiam sie nad przeróbką na gaz. W sumie nie mam żadnego doświadczenia z samochodami kupiłem go 2 tygodnie temu to moje pierwsze autko. Z dodatkowych informacji: przbieg 100.000 akurat przekroczyło ( nie wiem czy duży czy mały - taki był bo autko kupiłem od krewnego), klima.

Moje pytanie po przejrzeniu kilku ogłoszeń w necie z ofertą takiej przeróbki sa następujące:

1. Są różne instalacje gazowe (jakieś sekwencyjne itd.) co najlepiej założyć do Megane 97 r. 1,6 silnik - czy zdać sie tutaj na przypadkowy warsztat??

2. Jaki jest koszt tzn. ile płaciliście przy zakładaniu instalacji gazowej, jaka jest gwarancja na taką instalacje tzn. ile wam dali.

3. Czy zakładanie gazu wiąże sie z tym modelu z większa awaryjnością ( prosze tutaj o wypowiedzi tych co maja samochód na gaz).

Jestem z okolicy Trójmiasta jak ktoś poleca jakiś warsztat to też pisać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

co do pierwszego pytania to możesz założyć sekwencję (droższa ok 3000-4000) lub instalację tzw w kolektor na jednym i drugim jeździ.

1. w przypadku sekwencji uzyskasz praktycznie zerowy spadek mocy i niezauważalny wzrost spalania (w stosunku do benzyny)

2. w przypadku drugiej instalacji w kolektor ssący zapłacisz ok 1500-1900 zł odczujesz spadek mocy ale jest to do przyjęcia, i wzrost spalania gazu nawet do 3 litrów (zależy jak ci ustawią instalację) mój przy jeździe mieszanej przy tej drugiej opcji zamyka się w 8 litrach na setkę (instalację w aucie zakładał poprzedni właściciel w serwisie RENAULT i tam ja serwisuję)

nie polecam przypadkowego warsztatu

gwarancje są różne 2 lata rok i kilometry to już musisz popytać w zakładach