Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane z silnikiem 1,6 8V na LPG


andrzej72

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zalogowałem się dzisiaj pierwszy raz. Mam 35 lat i renówkami jeżdżę od 1991 roku. Od 2000 mam megana z 1997r. 1,6 z silnikiem K7M. Od razu wstawiłem w nim instalacje gazową (kolektor dolotowy aluminiowy), prosty układ reduktor-wkładka. Czy ktoś z Państwa ma coś podobnego? Chciałbym się wymienić doświadczeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam,

 

 

mam scenica z 97 roku silnik 1.6 90KM 8 zaworowy.Chce zalozyc instalacje ale mam obawy o prace silnika,spalanie i wieczne problemy...kichanie,szarpanie itd...Moze cos mi podpowiecie,moze mam zle podejscie do insastalacji...Jak ksztaltuje sie zuzycie paliwa?

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ten sam silnik co powyżej tyle że nie scenik - wystarczy dobra instalacja II generacji - w przypadku mojej mam zrobione 7000km spalanie 8,2 jak nie jeżdżę powyżej 110 km /h - średnio jeżdżę 100km/ h - w przypadku szybkiej jazdy obwodnicą Gdańska do 160 km /h spalanie 9,6 l - najniższe zanotowane 7,6 na trasie - nie czuje różnicy gdy jadę na gazie czy na benzynie - jedynie kiedy włączę dodatkowo klimę to samochód jest zauważalnie słabszy np. duża górka - ale jak przycisnę gazu to trzyma prędkość - ale wtedy większe spalanie. Pozdrawiam

 

 

Szarpanie miałem na sekwencji ale było coś z nia nie tak - odkąd mam II generacje nie wiem co to szarpanie oby tak dalej.

 

 

 

moja po założeniu gazu tarpie na 2 biegu?co to może być?

:)

Czy nie masz tak jak jest już prawie koniec gazu w zbiorniku?? Jeśli dobrze zrozumiałem słowo tarpie - u mnie czasem takie jest że na II biegu się zamuli - ostatnie opary gazu.

Odnośnik do komentarza