Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radyjko + osprzęt do MEG II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam ciężki orzech do zgryzienia. Chcę kupić do mojej MEG radio i osprzęt (głośniki) lecz nie wiem co wybrać. Może ktoś mi coś do radzi cały koszt jaki myślę na to wydać to od 1000 do 1300 zł ale to już max. Myślałem nad radiem Blaupunkt London lub Alpine 9846 RM. A co do głośników to nie mam pojęcia. Może doradzicie mi inne radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtaniej, to wyjdzie jak kupisz JVC już od 500zł jest coś sensownego, już za około 450zł można kupić znany i ceniony model SH909R, oczywiście używany. Za 530zł masz fabrycznie nowy model 731. Ewentualnie coś z blaupunkta, choć nie mam przekonania. Co do Alpine to nie mam doświadczenia. Ja zainwestowałem w Pioneera 6900IB i jestem zadowolny, bardzo dużo możliwości konfiguracji dźwięku i wyświetlacz graficzny.

Głośniki na przód to obowiązkowo 16,5cm to bardzo dużo daje, szybki bas to podstawa. Co do marki co najlepiej jak posłuchasz i sam wybierzesz, dobrze jeśli w zestawie będzie zwrotnica. Jeśli lubisz bas, to pomyśl o subwooferze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KRZYCHU fakt było by miło z subwooferem ale wątpie abym w takim wypadku zmieścił się w założonej kwocie. JVC radio jakoś nie jestem przekonany jutro rano jadę do Car Max Audio u nas w Bydgoszczy w sobote napiszę co mi zaproponowali i za ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do megi II wejda ci głośniki o średnicy 13cm po lekkiej przeróbce boczków (nozyk wystarczy), oryginalne głosniki maja strasznie mały magnes. Ja kupiłem zestaw Clariona 2 w drzwi + tweetey za 300zł nie pamiętam co to zmodele ale grają bosko :) Tył tez clarion 250zł