Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przewody paliwowe MEGANE 1.6RT


deephouse

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Chciałbym się dowiedzieć, który dokładnie przewód doprowadza paliwo do silnika. Porobiłem kilka fotek i prosiłbym, żeby ktoś dorysował strzałkę w paincie. Oto zdjęcia:

 

http://img70.imageshack.us/my.php?image=p1040162fo5.jpg

http://img390.imageshack.us/my.php?image=p1040161wt1.jpg

 

Nie znam się, ale na moje oko to jest ten przewód z zieloną tasiemką wokół. Niestety nie mam możliwości zajrzeć pod spód i iść od baku w stronę silnika.

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

 

[ Dodano: 2007-06-24, 17:11 ]

forum megane i nikt nie wie? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie forum i nikt nie wie?

poniższe zdjęcie pomoże ci szukać tego czego poszukujesz po pierwsze najlepiej poszukaj sobie pod maską kolektora wtryskiwaczy taka rurka od niej odchodzi przewód zasilający poszukaj satysfakcja znalezienia niezrównana :-P

na twoim pierwszym zdjęciu jest plastikowa rurka mocowana do kolektora ssącego ta rurka to kolektor wtryskiwaczy w nim jest paliwo a przewody które je dostarczają są do niego podłączone proste chyba nie? ten przewód z zieloną obwódką może być zasilaniem kolektora lub przewodem łączącym regulator ciśnienia paliwa z kolektorem dolotowym.

post-263-1182793204_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niczym :-D mam do testowania magnetyzery i nie wiedzialem gdzie je zalozyc. nie pisalem o co chodzi dokladnie bo na innym forum tak zrobilem i zamiast pomoc od razu mnie wysmiali. oczywiscie nikt nigdy nie montowal tego we wlasnym aucie ale kazdy wie ze nie dziala :) no coz, postanowilem sprawdzic to na wlasnym przykladzie :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach