FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl Reklama: Oryginalne części do Renault w iParts.pl

Kontakt z administracją


Poprzedni temat «» Następny temat
remont czy używka /silnik Reno Megane I 1600cm/
Autor Wiadomość
Edward4 

Auto: Renault Megane
Silnik: 1600
Wiek: 66
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-25, 16:20   remont czy używka /silnik Reno Megane I 1600cm/

Witam forumowiczów!
Z moją meganką się stało!Podobno nie ma ciśnienia,nie pali na wszystkie tłoki/tak twierdzą mechanicy/A zaczęło się od tego że na wolnych obrotach czy to gaz czy benzyna gaśnie,ale jak go trzymam na obrotach to chodzi,i nawet kopa ma,i nieznacznie zaczął kopcić.I teraz nie wiem czy remont kompletny czy używka/nie będę miał pewności co do takiego silnika/ a remont to przynajmniej mam 90% że wszystko jest nowe.Doraćcie mi co lepsze a może to coś innego np:pierścienie,tłoki tak se kombinuje!Za wszelką poradę gorąco dziękuję.Bym zapomniał jest to RENO MEGANE I Z 1999r z silnikiem 1600cm 8 albo16 zaworowy
 
     
REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online



 
 
kladek 

Auto: renault scenic II
Silnik: 1,9 tdci
Wiek: 59
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: gorzów wlkp
Wysłany: 2015-11-19, 19:59   

Jeżeli silnik niema odgłosów niepokojacych w trakcie pracy to polecałbym wymianę pierścieni ALE KOMPLET. na wszystkie tłoki ale to starczy zaledwie na około 30 tyś i to zalecam jak pan sobie sam zrobi bo w warsztacie to policzą jak za remont,pozdrawiam.
_________________
555
 
     
bastek1984 

Auto: Renault Laguna
Silnik: 1.8 16V
Wiek: 33
Dołączył: 19 Gru 2016
Posty: 7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-12-22, 15:29   

Bezpieczniejszym rozwiązaniem choć bardziej kosztownym jest remont silnika, który się ma. Można również poszukać używanego silnika jednak tak naprawdę nie wiemy co kupimy, jaki ma przebieg, na jakim oleju jeździł czy syntetyku a może pół. Kolega staną przed podobnym dylematem ale w dieslu i zdecydował się na remont ponieważ wie co ma. Od początku jeździł na shellu 5W40 a problem ma z pierścieniami a ma przebieg blisko 350 tys km, za to korbowód i panewki ok.
_________________
bastek1984
 
     
roberton 

Auto: Clio
Silnik: 1,2
Wiek: 34
Dołączył: 14 Gru 2016
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-11, 13:57   

Też tak uważam. Jeżeli cię stać, to remont. W przeciwnym razie szukaj silnika po jakimś wypadku.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Hosting dla forum zapewnia: Zapleczowo.pl

Strony internetowe Poznań | Mechatronika - portal branżowy| Mapa strony

Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.