FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl , turboportal.eu, www.renaultforum.pl, www.mechatronika.eu, www.ruzam.pl

Kontakt

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z paliwem , silnikiem ?
Autor Wiadomość
qras 

Auto: renaul laguna 2
Silnik: 1.9 dci
  Wysłany: 2012-02-05, 10:38   Problemy z paliwem , silnikiem ?

Witam , dodam na wstepie ze jestem laikiem w tych sprawach.

pojazd to renault laguna 2 (2002r) 198tys , 1,9 dci 74 kw

Opisze po krotce swoja histroie :
jakis tydzien temu bylem u elektryka zeby mi szybe zrobil po czym nie chcial mu w warsztacie odpalic , ja zdziwiony mowie ze paliwa na pewno jest i to nie rezerwa lecz on musial dolac z 4 litry paliwa i odpalil po czym podlaczyl do komputera i powiedzial ze niskie jest cisnienie paliwa czy cos w tym stylu ? Ja troche zdziwiony odjechalem do domu pojezdzilem 2 dni po czym auto mialo problemy z odpaleniem na mrozie czyli przy minus 12 ciezko odpalalo ( mysle no ok mozliwe zgestnialo troche paliwo) krecil rozrusznik aku dzialal jak nalezy lecz za ktoryms zaskakiwal, no i tak jezdzilem znowu z 3 dni po czym wrocilem od dziewczyny i ustalem na parkingu by pojsc do sklepu na 5 minut po czym wsiadam i tylko krecil, aku chodzil lecz nie odpalal , zostalem odcholowany do mechanika. Zostala wymieniona pompa paliwa + filtr paliwa koszt (600 zl~) pojezdzilem z 4 dni i gdy wracalem z pracy w polowie drogi ( silnik byl cieply) zgasl mi nagle i pojawil sie komunikat stop oraz kontrolka czerwona engine , po minucie odpalilem pojechalem do domu ( silnik chodzil jak zawsze w normie) lecz zauwazylem ze na komputerze pokazuje mi blednie ilosc paliwa jeszcze do przejechania mam prawie full bak strzalka pokazuje dobrze lecz komputer pokazuje 400~km , gdzie zawsze mialem po zalaniu full okolo 1000~km no i oczywiscie jezdze juz z ta kontrolka i mam zamiar udac sie do mechanika zeby sprawdzil blad i wykasowal.