Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do swojego działania. Korzystając z serwisu renaultforum.pl wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez serwis plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszej witryny oraz świadczenia usług dostosowanych do indywidualnych potrzeb - zapoznaj się z polityką cookies.
Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II/Suzuki Burgman
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i / 400 Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 714 Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-02, 16:05
Powodów może być wiele -EGR,turbinka,katalizator,resztki paliwa itd.Napisz coś więcej -kiedy kopci,na jaki kolor,czy autko nie straciło mocy i różne inne rzeczy które zauważyłaś
_________________ Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
kopci na czarno, moc straciła już nie ma takiego odejścia. Paliwo wlewam verve. Ogólnie masakra:(
[ Dodano: 2009-06-02, 18:24 ]
kopci do momentu rozbujania. powyżej 1500 obrotów tez kopci ale przy wiekszej prędkości kopcenie zanika. Nie wiem co jescze moge powiedzieć. Słyszałam ze czyjnik redukcji spalin może być przyczyną???
Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II/Suzuki Burgman
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i / 400 Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 714 Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-02, 19:23
WIOLaa12361 napisał/a:
czyjnik redukcji spalin
To jest EGR czyli zawór recyrkulacji spalin i ja stawiam na to bo innej opcji raczej nie ma , chyba ,że bierze dużo oleju i nie ma prawie wcale mocy - to padła turbina . Ale jestem raczej na 99% pewny ,że to zawór EGR . Udaj się do jakiegoś dobrego mechanika i niech wykręci Ci ten zawór albo podepnie pod kompa i wszystko będzie wiadomo . Koniecznie napisz co było !!!
_________________ Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
Byłam u mechanika komputer wykazal blad tylko w przepływomierzu powietrza ktory zostal wymieniony. Pozatym to czujników podobno komputer nie wychwyca z tego co słyszałam.
Odkrec rury od turbo i obok zaworu i przeczysc je i radiator do ktorego one pedza jak komputer nie wykazal zadnych bledow sprawdz poziom oleju laguny nie lubia jak jest za duzo od razu zaciagna ostatnio mialem podobny problem koles mial ulamany bagnet i troche przesadzil naszczescie tylko czyszczenie i po klopocie a jak bedziesz mial odkrecone rury to zerknij na smigla turbiny i poruszaj czy nie ma tam luzu ma sie tylko obracac
o kurcze dopiero zauwazylem ze to kobieta pisala wiec moze popros jakiegos faceta nie zebym byl meska swinia ale tak bedzie latwiej
pozdrawiam wszystkich
Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II/Suzuki Burgman
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i / 400 Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 714 Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-03, 12:31
Ja cały czas stawiam na egr !!!!!
_________________ Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
Auto: L II Ph II
Silnik: 2,0 dCi
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 334 Skąd: okolice Wrocka
Wysłany: 2009-06-03, 17:01
WIOLaa12361, Dlaczego nie Trochę się ubrudzisz ale wsjo jest dla ludzi
Z przepływomierzami słyszałem, że musi być oryginał, bo podróby nie działają zbyt dobrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.