FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl, www.renaultforum.pl, www.mechatronika.eu, www.ruzam.pl, Reklama: Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Kontakt z administracją


Poprzedni temat «» Następny temat
Kopcenie Laguny II
Autor Wiadomość
WIOLaa12361 

Auto: laguna II FL
Silnik: 2.2
Wiek: 25
Dołączyła: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: KONIN
  Wysłany: 2009-06-02, 15:16   Kopcenie Laguny II

Kto wie z jakiego powodu moze kopcić. Został wymieniony przepływomierz powietrza a kompturer nie pokazjuje juz żadnych błędów. ???????? :-|
 
     
REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online



 
 
Tomik 
Mod Team

Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 661
Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-02, 16:05   

Powodów może być wiele -EGR,turbinka,katalizator,resztki paliwa itd.Napisz coś więcej -kiedy kopci,na jaki kolor,czy autko nie straciło mocy i różne inne rzeczy które zauważyłaś :-D
_________________
Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
 
 
     
WIOLaa12361 

Auto: laguna II FL
Silnik: 2.2
Wiek: 25
Dołączyła: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-06-02, 18:21   

kopci na czarno, moc straciła już nie ma takiego odejścia. Paliwo wlewam verve. Ogólnie masakra:(

[ Dodano: 2009-06-02, 18:24 ]
kopci do momentu rozbujania. powyżej 1500 obrotów tez kopci ale przy wiekszej prędkości kopcenie zanika. Nie wiem co jescze moge powiedzieć. Słyszałam ze czyjnik redukcji spalin może być przyczyną???
 
     
Tomik 
Mod Team

Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 661
Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-02, 19:23   

WIOLaa12361 napisał/a:
czyjnik redukcji spalin

To jest EGR czyli zawór recyrkulacji spalin i ja stawiam na to bo innej opcji raczej nie ma , chyba ,że bierze dużo oleju i nie ma prawie wcale mocy - to padła turbina . Ale jestem raczej na 99% pewny ,że to zawór EGR . Udaj się do jakiegoś dobrego mechanika i niech wykręci Ci ten zawór albo podepnie pod kompa i wszystko będzie wiadomo . Koniecznie napisz co było !!! :-)
_________________
Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
 
 
     
WIOLaa12361 

Auto: laguna II FL
Silnik: 2.2
Wiek: 25
Dołączyła: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-06-02, 21:15   

Byłam u mechanika komputer wykazal blad tylko w przepływomierzu powietrza ktory zostal wymieniony. Pozatym to czujników podobno komputer nie wychwyca z tego co słyszałam.
 
     
Just me 


Auto: Master
Silnik: 2,5dci
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 61
Skąd: Cavan
Wysłany: 2009-06-03, 00:29   

Odkrec rury od turbo i obok zaworu i przeczysc je i radiator do ktorego one pedza jak komputer nie wykazal zadnych bledow sprawdz poziom oleju laguny nie lubia jak jest za duzo od razu zaciagna ostatnio mialem podobny problem koles mial ulamany bagnet i troche przesadzil naszczescie tylko czyszczenie i po klopocie a jak bedziesz mial odkrecone rury to zerknij na smigla turbiny i poruszaj czy nie ma tam luzu ma sie tylko obracac
o kurcze dopiero zauwazylem ze to kobieta pisala wiec moze popros jakiegos faceta nie zebym byl meska swinia ale tak bedzie latwiej
pozdrawiam wszystkich
 
 
     
WIOLaa12361 

Auto: laguna II FL
Silnik: 2.2
Wiek: 25
Dołączyła: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-06-03, 09:51   

dzia za podpowiedz. A jesli to nie to to co może jeszcze być??
 
     
Tomik 
Mod Team

Auto: GRAND SCENIC II ph I /SAXO II
Silnik: 1,9 dci / 1.1 i
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 661
Skąd: śląskie/Krzepice
Wysłany: 2009-06-03, 12:31   

Ja cały czas stawiam na egr !!!!! ;-)
_________________
Jak mnie nie ma na forum to jestem na rybach
 
 
     
WIOLaa12361 

Auto: laguna II FL
Silnik: 2.2
Wiek: 25
Dołączyła: 02 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: KONIN
Wysłany: 2009-06-03, 12:49   

No to trzeba to sprawdzić u dobrego mechanika bo sama raczej tego nie zrobie:P
 
     
Prezes 
Mod Team

Auto: L II Ph II
Silnik: 2,0 dCi
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 334
Skąd: okolice Wrocka
Wysłany: 2009-06-03, 17:01   

WIOLaa12361, Dlaczego nie :?: Trochę się ubrudzisz ale wsjo jest dla ludzi ;-)
Z przepływomierzami słyszałem, że musi być oryginał, bo podróby nie działają zbyt dobrze.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Hosting dla forum zapewnia: Zapleczowo.pl

Strony internetowe Poznań | Mechatronika - portal branżowy| Mapa strony

Forum renaultforum.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Renault. Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym. renaultforum.pl zrzesza użytkowników samochodów marki Renault.