FAQ     Szukaj    Użytkownicy    Grupy   Statystyki     Rejestracja    Zaloguj     Album     Download
Nasze strony www: megane.com.pl , turboportal.eu, www.renaultforum.pl, www.mechatronika.eu, www.ruzam.pl

Kontakt

Poprzedni temat «» Następny temat
Clio III 1.5 - spalanie
Autor Wiadomość
piotr.wasacz 

Auto: Clio III
Silnik: 1.5d
Wysłany: 2010-06-15, 18:25   Clio III 1.5 - spalanie

Najpierw witam -- pierwszy post :)
Jestem posiadaczem Renault Clio III 1.5 d z najslabszym silnikiem. Auto przejechalo 60tys jest z 2005 r z grudnia. Wszystko chodzi elegancko.
Jestem dosc agresywnym kierowcą. Ostatni natknąlem sie przypadkiem na informacje o spalaniu w moim aucie - jakies testy i wychodzi w takich testach ze moje auto powinno palic 4-5,5 litra.
Zaraz po zakupie auta przez okolo 150km probowalem dla zabawy zjechac do minimum ze spalaniem i mialem 4.2 w trasie. Ogolnie nie przywiazuje duzej wagi ile mi to auto pali - jezdze nie przejmujac sie tym.
Tankuje zawsze lepszego disla na roznych stacjach i ....
Spalanie w miescie-we Wroclawiu, gdy staram sie omijac korki (jade do pracy 7.15 wracam 15.20) mam okolo 7l . W trasie jadac autostarda okolo 135 km/h wychodzi mi 6l.
Czy ma ktos podobne doswiadczenia z Clio III 1.5d i spalaniem? Juz sie zastanawiam czy to ja mam tak ciezka noge czy cos nie halo z autem.
Powyzsze spalanie to mi wychodzi tak jak pisalem poza korkami i w miare spokojnej jezdzie w trasie.
Jak sobie poszaleje we Wroc - od swiatel do swiatel byle sie wcisnac ze 2 auta + autostarda 150km/h to dochodzi do 8l/100km
Tak zeby nie bylo ze marudze - jestem bardzo zadowolony z Clio. Komfort jazdy i takie tam tylko to spalanie.
Bylbym spokojniejszy jakby nie te internetowe testy+ opinie znajomych co diesle maja i twierdza ze pali im <5l

REKLAMA

Przebieg (odsłon): miliony
Silnik: google
Auto: Chrysler
Status: Online

Szukaj części do swojego samochodu (sklep.megane.com.pl)

wańka 

Auto: Renault Clio III
Silnik: 1,5 dCi
Wysłany: 2010-06-15, 20:51   

witam